Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego KAMAJA JACEK RACIĘCKI
Informacje ogólne
Organizatorem sprzedaży oraz właścicielem sklepu internetowego e-12.pl jest:
KAMAJA JACEK RACIĘCKI
ul. Parkowa 55,
05-074 Halinów
NIP: 5360002162
REGON: 010100426
Kontakt z Organizatorem możliwy jest poprzez adres e-mail: jacek12@12krokow.com.pl
§ 1. Przedmiot Sprzedaży
Przedmiotem sprzedaży jest uczestnictwo w 9 cotygodniowych spotkań, podczas których zrealizujemy 18 tematycznych wykładów określonymi w niniejszym regulaminie. Sprzedaż dostępu jest ograniczona ilością dostępnego nakładu. Dostęp będzie uprawniał do wejścia na wszystkie spotkania. Liczba miejsc jest ograniczona. Jedna osoba może zamówić jeden dostęp. Zamówiony dostęp zostanie wystawiony na imię i nazwisko osoby zamawiającej. Dostępów nie można przepisywać na inną osobę. Uczestników spotkań zachęcamy do przyjścia 15 minut przed rozpoczęciem.
§ 2. Dostępność Produktów
Informacja o dostępności jest widoczna na stronie produktu w sklepie internetowym. W przypadku wyczerpania nakładu karnetów, produkt zostanie oznaczony jako niedostępny. Organizator dokłada wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie była aktualna. W przypadku niedostępności karnetu po złożeniu zamówienia, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany, a wpłacona kwota zostanie zwrócona.
§ 3. Ceny i Płatności
Ceny dostępów podane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Do ceny dostępu zostanie naliczona opłata operatora płatności. Całkowita kwota do zapłaty, wraz z opłatą, będzie widoczna w podsumowaniu zamówienia przed jego złożeniem. Dostępne są produkty:
Udział w Akademii Ocalonych za 950 PLN (z VAT)
Udział w Akademii Ocalonych - w 3 ratach (450 PLN + 300 PLN + 300 PLN). Wymogiem uczestnictwa we wszystkich spotkaniach jest opłacenie wszystkich 3 rat.
Udział można zakupić w przedsprzedaży na stronie: https://e-12.pl/
§ 4. Zamówienia i Realizacja
Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na podany adres e-mail. Potwierdzenie zamówienia wraz z informacją o uregulowanej płatności jest podstawą uczestnictwa w spotkaniach. Potwierdzenie zamówienia przychodzi na wskazany adres mailowy w ciągu maksymalnie kilku minut od złożenia zamówienia. W sytuacji w której potwierdzenie zamówenia nie zostanie dostarczone, prosimy o niezwłoczny kontakt z organizatorem.
§ 5. Dostawa
Podstawą do otrzymania dostępu po zakupie on-line jest przedstawienie potwierdzenia zamówienia oraz weryfikacja płatności.
Terminy dostawy:
Podstawą do uczestnictwa w spotkaniach jest okazanie potwierdzenia zakupu wysłanego przez Organizatora oraz weryfikacja w systemie płatności. Dowód zakupu nie stanowi podstawy do wpuszczenia na spotkanie.
§ 6. Odstąpienie od Umowy (Zwroty)
Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.), prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość
nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług w zakresie wydarzeń rozrywkowych, sportowych lub kulturalnych, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
W związku z powyższym, oraz ze względu na imienny charakter karnetów i ich przeznaczenie do udziału w konkretnym wydarzeniu kulturalnym w określonym terminie, nie ma możliwości dokonania zwrotu karnetu po jego zakupie.
Punkt 6 pierwotnego regulaminu jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Sytuacje nadzwyczajne będą rozpatrywane indywidualnie.
§ 7. Procedura Reklamacji
Wszelkie reklamacje dotyczące świadczenia usług lub funkcjonowania sklepu internetowego należy składać pisemnie na adres siedziby Organizatora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię i nazwisko Klienta, adres korespondencyjny (lub adres e-mail), nazwę i datę spotkania, numer zamówienia oraz opis przedmiotu reklamacji wraz z uzasadnieniem. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana Klientowi na adres e-mail lub adres korespondencyjny podany w reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Fundacja Turbina zobowiązuje się do naprawienia szkody, zwrotu kosztów, lub innych działań uzgodnionych z Klientem, w zależności od charakteru reklamacji.
§ 8. Polityka Prywatności
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych Klientów przez Fundację Turbina znajdują się w
Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem:
https://e-12.pl/polityka-prywatnosci/
Polityka Prywatności zawiera informacje o celach, podstawach prawnych, okresie przechowywania danych osobowych oraz prawach przysługujących osobom, których dane dotyczą.
§ 9. Postanowienia Końcowe
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 29.07.2025. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu Organizator poinformuje poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej
Zmiany wchodzą w życie po upływie 14 dni od daty ich publikacji. Organizator zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży w każdej chwili bez podania przyczyn.
